Tuesday, June 30, 2009

sem baru

huhu it's near a month since i had posted my last entry...actually i x knw wht to say thats y i x write any then...haha.... huhu actually nak dua minggu dah sem dua start. hehe rasa macam baru semalam je masuk foundation.tup2 dah first year dah...2nd sem dah pun..cepatnya masa berlalu. aktiviti harian pun dah bermula.dengan jadual kuliahnya pack aduhai belum lagi 3rd sem t subjek minor kedua masuk plak...lagi ler busy... aktiviti harian pun bermula...bangun pagi, g class, petang ada class lagi..hehe aduhai ada latihan cak lempong pula...ak serius time cuti lupa habis note2 cak lempong tu...nasib bek la Sir Syed penyabar habis ajar blek.hehe kekadangkan terfikir gak betul ke aku ni nak jadi cikgu? hehe cam x caya je...Cikgu Fara...haha cam kelakar je weh...tapi moto aku, nak jadi cikgu yang "stay cute tapi meletop habis'...meaning yang meletop tu pencapaian student aku la bukan aku...hehe honestly la aku tak suka sangat kat budak- budak ni...tapi insyaallah, lama2 nanti, mesti aku jadi suka punya an.dah hari-hari jumpa budak-budak....jangan aku jadi HULK sude le kalau geram sangat kat budak-budak tu t...haha...

ni ak n besfren ak time on da way nak g PWTC pagi tadi,untuk seminar Second Step...Teacher Inspire and Change The World...


CIKGU FARA COMEL hahahaha perasan habis


1 comment: