Sunday, June 7, 2009

nightwatch??????????

pak cik hassan maafkan saya sekiranya saya ada buat salah silap kat pak cik...sungguh saya tidak berniat...x pernah terfikir pun nak wat x patut kat pak cik...

saya dah x sanggup diperlakukan sebegini...tolonglah...tolonglah...hentikan penderaan zahir dan batin ini...sesungguhnya saya hanyalah insan biasa yang lemah longlai orangnya( ada ke?)

sungguh terasa hak asasi manusia saya tercabar...malam2 saya dan siang2 saya tidak seperti biasa. sentiasa dalam ketakutan, kegelisahan...

pak cik hassan, cepatla.........















pasang pintu kat umah saya...sampai bila nak tutup -pakai kanvas je...nyamuk banyak... malam2 kena jd guard takot orang pecah masuk( x yah pecah ble trus masuk je ttp pkai kanvas je kot..) uwaaaaaa x ble tdo tau..dah la kne jadi bibik fulltime, cti sem kne kmas umah, masak adatla anak mithali tapi malam jadi guard tu x tahan tu......!!!!!!

p.s pak cik hassan tu kontraktor dari seberang ya pak yang renovate umah ak...mama tmbh stu g blik untuk adk ak...r hehehe...jap dye join ke blog2 ni???

No comments:

Post a Comment